Tárhelyszolgáltató
• Tárhelyszolgáltató: EV2 Internet Korlátolt felelősségű társaság Kft.
• Telephelye: 1149 Budapest, Róna út 120-122.
• Székhelye: 1149 Budapest, Róna út 120-122.
• E-mail és web címe: info@cpanel.hu , www.cpanel.hu
2. VEVŐSZOLGÁLAT, PANASZKEZELÉS HELYE
A Web Platform Kft. vásárlói igényeinek kielégítésére vevőszolgálatot működtet, melyet a következők szerint érhetnek el:
2.1. Személyesen:• Cím: H-8360 Keszthely, Martinovics utca 86
• Ügyfélfogadási idő: hétfő – péntek: 8 – 16 óra
• Postai úton: H-8360 Keszthely, Martinovics utca 86
2.2. Telefonon: (Ügyfélszolgálat)
• Mobil: 70/701-8218
2.3. Elektronikus úton:
• E-mail: info@babudo.hu
2.4. Vevőszolgálatunk az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:
• megrendelések feldolgozása;
• termékek kiszállításának megszervezése, figyelése (kiszállítás Budapesten és vidéken hétfőtől – péntekig)
• információk szolgáltatása;
• reklamációk kezelése;
• hírlevelek küldése
3. RENDELÉS
3.1. Az oldalunkon található árak bruttó fogyasztói árak.
3.2. A megrendeléseket csak írásban, a weboldalunkon – www.babudo.hu – keresztül tudjuk elfogadni. Telefonos rendeléseket nem áll módunkban felvenni.
3.3. A regisztráció nem feltétele a rendelésnek.
3.4. A készülékeket a termék melletti ‘Kosárba’ gombra kattintva gyűjtheti össze. A kosár tartalmát megnézheti a felső menüben. Itt a termék típusát és árát, valamint értékét is figyelemmel kísérheti. A mennyiségi módosítását átírással, és a ‘Mennyiség módosítása’ gomb megnyomásával végezheti el. Amennyiben többféle terméket szeretne rendelni úgy a ‘Vissza a vásárláshoz’ gombra kattintva teheti meg.
A termékek rendelését a “Rendelés folytatása” ikonra kattintva tudja elindítani.
3.5. A következő lépésként egy adatlapot kell kitöltenie, melyet a számlázás illetve szállítás szempontjából kérünk. Kérjük pontos adatokat adjon meg, mert a rendeléséből készült számla azokat fogja tartalmazni.
3.6. Amennyiben cégadatot is megad a számlát automatikusan erre állítjuk ki. (A számlán a megrendelő neve nem fog szerepelni.)
3.7. Szállítási adatok: Ha megegyezik a számlázási cím a szállítási címmel, akkor a jelölő négyzet kitöltésével az automatikusan átmásolódik. Kérjük minden esetben pontos adatokat adjon meg szállítási címként, hogy a futár a lehető legkönnyebben megtalálja a megadott címet.
3.8. Fizetési adatoknál lehetősége van kiválasztani a fizetési módozatot. Személyes átvétel esetén lehetősége van a készpénzes és a bankkártyás fizetésre.
3.9. Kiszállítás esetén két fizetési megoldás közül lehet választani. valamint az előre utalás. Előre utalás esetén a küldött díjbekérő alapján tudja az utalást teljesíteni (Banki átutalási adatok: Web Platform Kft – Bankszámlaszám: 10400975-50526757-84831007 | IBAN: HU98104009755052675784831007).
3.10. A megjegyzés rovatban közölheti egyéb kéréseit, szállításra vonatkozó igényeit.
3.11. Ha végzett az adatlap kitöltésével a “Következő lépés” gombra kattintson. A megrendelése itt még nem teljes. Kérjük újra ellenőrizze az adatok pontosságát, amelyet, ha szükséges, a vissza gombbal tud javítani.
3.12. Amennyiben adatait és rendelését rendben találta, úgy a „Rendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti azt. Ekkor a rendszer egy automatikus e-mail visszaigazolást küld, amely a rendelés megérkezését jelenti, és tartalmazza a rendelés sorszámát, amelyre a későbbiekben hivatkozni lehet. Abban az esetben, ha az üzemeltető 48 órán belül nem küld visszaigazolást a rendelés fogadásáról a fogyasztó mentesül az ajánlati kötöttség alól.
3.13. A rendelések feldolgozása után e-mailben küldünk tájékoztatást az átvétel vagy a szállítás várható időpontjáról.
3.14. Amennyiben a megrendelt termékek között van olyan, amit rajtunk kívül álló okok miatt kiszállítani nem tudunk, alternatív terméket kínálunk fel.
3.15. Az adatbeviteli hibák javítására az ügyfélszolgálati elérhetőségeken van lehetőség a szerződés teljesítése előtt.
3.16. Az e-mailben küldött visszaigazolással a Web Platform Kft. még nem fogadja el a megrendelést, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelés a Web Platform Kft-hez való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a Web Platform Kft. nem köteles a termék leszállítására a visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
3.17. Az Web Platform Kft. a Vásárló megrendelését külön értesítő e-mail útján igazolja vissza, melyben az Ügyfelet tájékoztatja egyebek mellett a szerződés létrejöttéről, illetve a várható szállítás idejéről. A megkötött szerződés írásban foglaltnak minősül.
3.18. Az Üzemeltető és a Vásárló között létrejött szerződés nyelve magyar. Más nyelvű szerződéskötésre jelenleg nincs lehetőség.
3.19. A webáruház a szerződést iktatja (a rendelés szám alapján) és annak tartalmát 5 évig megőrzi.
4. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
4.1. Házhozszállítás
A házhozszállítás egy külön szolgáltatás, amely nem kapcsolódik közvetlenül a termékekhez. A szállítási módozatot külön szolgáltatásként van lehetőség megrendelni, amely a rendeléshez kapcsolódó számlán külön tételként fog megjelenni. A szállítás Magyarország egész területén hétfőtől péntekig, munkanapokon és munkaidőben történik. A megrendelt termékek kiszállítását futárszolgálattal végezzük.
4.2. Az áruházban megrendelt termékeket (kérjük feltétlenül tüntesse fel a pontos címet és elérhetőségeit) – a megadott határidőn belül kérésére, megbízott futárszolgálattal házhoz szállíttatjuk. Az előzetesen jelzett időpontban át nem vett terméket, a kézbesítést a következő munkanapon kíséreljük meg.
4.3. Kis méretű termékek rendelése esetén 48 órán belül, raktárkészlettől függően, vállaljuk a termék kiszállítását.
4.4. Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban a vásárlót terheli.
4.5. Csomagátvétel FoxPost csomagautomatában
FoxPost csomagautomatákba történő szállítás esetén a helyszíne csak bankkártyával van lehetőség fizetni, de a rendelés során a termék értékét online bankkártyával is ki lehet egyenlíteni. FoxPost automatákba csak bizonyos termékek szállítása lehetséges, amelyek súlya maximum 25 kg, mérete pedig nem haladhatja meg a legnagyobb rekesz méretét, amely 60 x 36 x 62 cm nagyságú csomag befogadására alkalmas. A csomag automatába történő elhelyezésről a szolgáltató SMS üzenet küld, amely minden információt tartalmaz, ami szükséges a csomag átvételéhez.
4.6. Szállítási díjak
Több termék együttes rendelése esetén a rendszer a legdrágább szállítási költséggel rendelkező készüléket veszi alapértelmezettnek.
Szállítási költségeink Magyarország egész területére vonatkoznak, és minden esetben a kosárban jelzett szállítási költség a mérvadó.
- GLS futár esetén a súlytól függően a következő díjak: (Az árak bútor árúra nem érvényesek!!!)
-
A fenti szállítási feltételek és díjak kizárólag a webáruházban történő vásárlás esetén érvényesek és tájékoztató jellegűek.
4.7. Vásárlónak vállalnia kell a kiszállított termék átvételét, és azt aláírással szükséges igazolnia. Átvételkor meg kell győződni arról, hogy a rendelt termék került kiszállításra a megrendelt mennyiségben és minőségben. A mennyiségi és az azonnal észlelhető minőségi kifogását (pl. sérült doboz), haladéktalanul jelezze a szállítónak, aki jegyzőkönyvet fog készíteni. Elmaradt jegyzőkönyv hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
4.8. Az átvétel előtt mindig vizsgálja meg a futár jelenlétében, hogy a küldemény csomagolásán látható-e sérülés, benyomódás, a csomag bontatlan állapotban van.
A futár a helyszínen maximálisan 5 percet tud várni. A csomag tartalmi ellenőrzésére, szétszedésre/beüzemelésre/összerakásra, telepítésre stb. nincs lehetőség.
Amennyiben a csomag külsőleg sérült, a futár kérésre megvárja a felbontást és szükség esetén jegyzőkönyvet vesz fel. Reklamációt csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha arról jegyzőkönyv készült a futár jelenlétében.
4.9. Amennyiben nincs lehetőség a terméket kibontani és a készülék sérült, kérjük jelezze a sérülés tényét az átvétel napján az info@babudo.hu e-mail címre.
5. SZÁMLÁZÁS, FIZETÉSI MÓDOK
5.1. A számlát minden esetben a Babudo webáruház tulajdonosa, az Web Platform Kft. állítja ki, amely tartalmazza a termék vételárát és a szállítási költséget.
5.2. A megrendeléskor az alábbi fizetési módok közül van lehetőség választani.
• Átutalással: A kiszállítást megelőzően banki átutalással az Web Platform Kft.bankszámlájára, előlegbekérő alapján.:
Web Platform Kft
Bankszámlaszám: 10400975-50526757-84831007
IBAN: HU98104009755052675784831007
6. JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban – jelen pontban – együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén.
Emellett az Eladó önként is jótállást vállalhat, amely esetben a Fogyasztónak minősülő vásárló számára jótállási nyilatkozatot kell átadnia.
A jótállási nyilatkozatot tartós adathordozón kell a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani, legkésőbb az áru teljesítésének időpontjában.
A jótállási nyilatkozatban fel kell tüntetni:
- az arra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot, hogy az áru hibás teljesítése esetén a Fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti
- a jótállásra kötelezett nevét és címét
- a Fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárást
- azon áru megjelölését, amelyre a jótállás vonatkozik és
- a jótállás feltételeit,
- az Áru vételárát.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg kötelező jótállás esetén?
Jótállási jogok
A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A Vásárló a kijavítás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
Érvényesítési határidő
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
-
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok
A kijavítás kezelésekor az Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.
A Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.
Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:
- ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
- amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
- amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.
Amennyiben a fogyasztási cikk 4. alkalommal hibásodik meg a Vásárló jogosult:
- az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
- a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy
- a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy
- amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.
A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket – a járművek kivételével – az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy – a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén – a javítószolgálat gondoskodik.
Kivételek a jótállás alól
A „Jótállási igény kezelésével kapcsolatos szabályok” pont alatt írt előírások az elektromos kerékpárra, elektromos rollerre, quadra, motorkerékpárra, segédmotoros kerékpárra, személygépkocsira, lakóautóra, lakókocsira, utánfutós lakókocsira, utánfutóra, valamint a motoros vízi járműre nem vonatkoznak.
Ezen Áruk esetében is köteles törekedni azonban az Eladó arra, hogy a kijavítási igényt 15 napon belül teljesítse.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
Mi a viszonya a jótállásnak más szavatossági jogokkal?
A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.
Az Eladó önkéntes jótállási vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.
Három munkanapon belüli csereigény
Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy az Áru az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül az Árut ki kell cserélnie.
Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Az áruk megfelelőségének szavatolására vonatkozó termékszavatosságra, kellékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás fogyasztónak nem minősülő Vevők esetében
Kellékszavatossági jogok általános szabályai
Fogyasztónak nem minősülő Vevő – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Használt Áruk esetén alapesetben az általános szabályoktól eltérően alakulnak a szavatossági, jótállási jogok. A használt Áruk esetében is beszélhetünk hibás teljesítésről, azonban figyelembe kell venni azokat a körülményeket, amelyek alapján a Vásárló bizonyos hibák előfordulására számíthatott. Az avulás folytán ugyanis egyes hibák jelentkezései egyre gyakoribbakká válnak, amelyek következtében azt, hogy egy használt Áru ugyanolyan minőséggel rendelkezhet, mint egy újonnan vásárolt, nem lehet feltételezni. Ennek alapján a Vásárló csak az olyan hiányosságok tekintetében érvényesítheti a szavatossági jogait, amelyek a használtságból eredő hibákon felüliek, és azoktól függetlenül keletkeztek. Ha a használt Áru hibás és erről a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárláskor tájékoztatást kapott, az ismert hiba vonatkozásában a Szolgáltatónak nincs felelőssége.
Fogyasztónak nem minősülő vásárlók esetében a kellékszavatossági jog érvényesítési határideje 1 év, amely a teljesítés (átadás) napján indul.
Termékszavatosság és Jótállás
A termékszavatosság, valamint a kötelező jótállás csak fogyasztónak minősülő vásárlót illet meg.
Amennyiben az Eladó adott Áruhoz önként jótállás biztosít, ezt az Áru megvásárlása során külön jelzi.
Amennyiben az Áruhoz a gyártó a fogyasztónak nem minősülő vásárókra is kiterjedő gyártói jótállást biztosít, azt közvetlenül a gyártónál lehet érvényesíteni.
7. A VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS JOGA
7.1. Amennyiben a vásárlástól a termék átvételét követően kíván elállni, azt a következő módon teheti meg.
7.1.1. A vásárló (kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy) az áru átvételét követő 14 napon belül (naptári nap) indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ennek módjáról a 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet rendelkezik, mely a vállalkozás és a fogyasztó között létrejött szerződésre vonatkozik.
7.1.1.a Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül.
7.1.2. A fogyasztó az elállás jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
7.1.3. Kizárólag sérülésmentes, hiánytalan tartalmú termék visszaszolgáltatása esetén térítjük meg a teljes vételárat. Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt 14 napon belül jelezheti ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén ÍRÁSBAN, egyértelmű nyilatkozatával.
7.1.4. Fogyasztói elállás kizárólag abban az esetben nem lehetséges, amennyiben a webáruházi megrendelést követően az eladó cég képviselője jelzi az adott termék nem érhető el készletről, egyedileg a megrendelő részére kerül megrendelésre.
7.1.5. Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A termék visszajuttatásáról a vásárlónak kell gondoskodnia. A megrendelt terméket postai úton, futárszolgálattal vagy személyesen lehet visszajuttatni telephelyünkre.
7.2. A visszaszolgáltatással kapcsolatban felmerülő költségek a Vásárlót terhelik kivéve, egyedi megegyezés szerint, ha a Vállalkozás vállalja a visszaküldés költségeit. A visszaszállítás költségén kívül , az esetleges amortizáció, termékek fellelhető hibák utáni költség a Vásárlót terheli.
7.3. Amennyiben a fogyasztó elállás esetén nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, úgy az ebből adódó többletköltséget a vállalkozás nme köteles megtéríteni.
Vásárlástól való elállási jog esetén az alábbi díjtáblázat alapján tudjuk elszállíttatni a készüléket:
- 0 – 1 kg 3490 Ft (bruttó)
- 1 – 3 kg 4490 Ft (bruttó)
- 3 – 10 kg 5990 Ft (bruttó)
- 10 – 20 kg 6990 Ft (bruttó)
- 20 – 30 kg 7990 Ft (bruttó)
- 30 – 100 kg 10990 Ft (bruttó)
- 100 kg-tól 16990 Ft (bruttó)
7.4. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a Vásárlót terheli. A visszaküldött csomagátvételét követően jegyzőkönyv kerül kiállításra. A visszaszállított csomagnak rendelkeznie kell a gyári csomagolásban található kiegészítőkkel, tartozékokkal, dokumentációkkal.
7.5. A Web Platform kft a vételárat a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, a csomag átvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül hiánytalanul visszautalja a vásárló részére.
A fogyasztó felelősségre vonható a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A megrendelő elállási jogát a 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet szabályozza!
7.6. Elállási joggal kapcsolatos tájékoztatás higiéniai termékkörbe tartozó termék(ek) esetén
7.6.1. A vonatkozó rendelkezések alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az online adásvétel kapcsán biztosított speciális, indokolás nélküli elállási jogát olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai termékek kategóriájába esik. A speciális értékesítési formára hivatkozással való 14 napon belüli, indokolás nélküli elállási jogát tehát csak akkor gyakorolhatja e termékkör esetében, ha annak csomagolását nem bontotta meg. (pl. fehérnemű, bőrrel-testrészekkel érintkező termékek). Ha vita áll fenn a felek között annak megítélésében, hogy a termék higiéniai termék-e vagy sem, bíróság, békéltető testület jogosult eljárni.
7.6.2. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
7.7. Jogviták rendezésére az online vitarendezési platformon van lehetőség. Az Európai Bizottság és a nemzeti fogyasztóvédelmi hatóságok hálózata iránymutatást dolgoz ki a hamis állítások gyors azonosítása és felszámolása érdekében. Az útmutató a következő napokban lesz elérhető ezen a platformon keresztül. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
7.8. A Web Platform Kft. együttműködési kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban.
7.9. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdésének w) pontja alapján a Web Platform Kft. tájékoztatja a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről, továbbá a vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület nevéről és székhelyének postai címéről:
Zala Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
7.10. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság beolvadásos különválás útján jogutódlással megszűnt 2016. december 31-vel. Általános jogutód a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium.
7.11. A fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes Járási hivatalhoz fordulhatnak. http://jarasinfo.gov.hu/
8. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS
8.1. A webáruházon keresztül történő vásárlásnál a vásárló elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A Web Platform kft. az oldalon megjelenő képekért és leírásokért felelősséget nem vállal.
8.2. A vásárló tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Web Platform Kft. nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért (vírus, szoftverhiba, illetve internetes hiba).
8.3. Amennyiben a Web Platform Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő árra, akkor az Web Platform Kft. nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától.
8.4. Az Web Platform Kft. jogosult, a vásárlás feltételeit és szabályait, a jelen szabályzatot bármikor indoklás és külön értesítés nélkül, egyoldalúan módosítani.
9. ÉRVÉNYESSÉG
A jelen üzletszabályzatban foglaltak – így a megrendelésre vonatkozó feltételek is -, továbbá a weboldalon feltüntetett árak csak és kizárólag a Babudo webáruházon keresztül történő vásárlás (interneten keresztül történő megrendelés) esetén érvényesek. A vásárló a regisztrációval, illetve a megrendeléssel tudomásul veszi és elfogadja a jelen szabályzatban foglalt valamennyi feltételt.
10. REGISZTRÁCIÓ
11.1. A regisztráció és a hozzá kapcsolódó adatszolgáltatás önkéntes. A regisztráció írásban, az Web Platform Kft. honlapján keresztül, egy online adatlap kitöltése és elküldése útján történik, melynek feltétele, hogy a felhasználó a jelen üzletszabályzatot elfogadja, és annak rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismerje el. A regisztráció nem feltétele a vásárlásnak, a megrendeléshez adott e-mail cím alapján a felhasználói fiók automatikusan létrehozásra kerül, és erről a megadott e-mail címre visszaigazoló levél kerül kiküldésre.
11.2. A Web Platform Kft. jogosult visszautasítani bármely regisztrációs igényt, amennyiben a felhasználó valótlan vagy hiányos adatokat ad meg a regisztrációs adatlapon, vagy az adatokból, illetve a körülményekből arra lehet következtetni, hogy a regisztráció célja nem a weboldal rendeltetésszerű használata. A Web Platform Kft. jogosult továbbá a regisztrációt törölni, amennyiben a weboldal használata (böngészés, illetve megrendelés esetén) a felhasználó részéről visszaélést, jogellenes magatartást vagy cselekményt észlel.
11.3. Korábban már regisztrált felhasználóink akár a kosár összeállítása előtt, akár utána a „Belépés” funkcióval, felhasználónevük és jelszavuk beírásával tudnak bejelentkezni.
11.4. A regisztrált felhasználó regisztrációját bármikor törölheti, vagy töröltetheti, ha azt írásban jelzi az info@webplatform.hu e-mail címen, vagy a 8360 Keszthely,Martinovics utca 86. címre lemondó levelet küldve. A regisztrált felhasználó csak saját nevében vásárolhat, illetve járhat el. Gazdálkodószervezet esetében az arra jogosult, vagy felhatalmazott személy járhat el. Jogosultság vagy felhatalmazás hiányában eljárószemély tevékenységére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény álképviseleteiről szóló szabályai alkalmazandók.
Dátum: 2020.01.18.